Save me from my fears

Hejhejhihihihoho. Kolla vad duktig jag är? Bloggar mer som jag sa! Wooh. Har ännu inte tagit en dusch haha, för direkt efter det inlägget stack jag till malmö, skulle egentligen köpt en bikini men den var slut, succcccccck, så det blir väl att jag beställer hem den trots allt! :D Fick iallafall med mig hem ett läppglans. ♥
(Har ingen bild och kameran har inget batteri så det fick bli en lånebild från min vän herr Google ↓)

Det blev en jordnära färg, om man kan skriva så. Vilket jag helst föredrar om man ska använda det på vardagarna, är iallafall nöjd med mitt köp! Finns på kicks för 99:- :D ♥

Nu har jag ganska mycket att fixa, bland annat ta en dusch, och snabbstäda rummet. 

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0