onsdag :)

Hejheeeeeeeeeejj. Sorry för sugig update men mitt internet vill inte samarbeta eller iaf inte på min dator, så har snott min brors nu hihihihi. Jaja, onödig information typ. Dagen var ganska chill faktiskt, fast sprutan som vi tog på morgonen (livmoderhals-cancer sprutan) gjorde seriöst sjukt ont, hahahaha. Plus så blev det sjukt fail, våra skolsköterskor hade glömt några sprutor så det fanns inga kvar till mig och min kompis så vi fick vänta i typ en halvtimme men ja, sen fick vi den haha! Annars var dagen chill, chill matte, chill NO, chill gympa (fick sluta tidigare från gympan weeehej) sen var det chill engelska, vi kollade bara på film hahah. ;) 

Men lovar att blogga mer senare. Puss ♥♥

bjuder på en skitfin låt också.. ↓


Kommentarer
Postat av: Ragna <3

U promissed! <3 ;(



xoxo

2012-05-30 @ 21:56:02
URL: http://sandellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0