Söndag

Hej bloggen! Idag är det söndag, veckans chilldag typ. Fast inte för min del, har faktiskt väldigt mycket att göra idag, haha åh vad jobigt imed att jag är väääldigt trött! Men jaja, det ska väl gå. Måste också lägga mig tidigt ikväll så det är ju bra ifall jag tröttar ut mig under dagen. :) 

Igår kom Klara hit en snabbis på kvällen, roligt! Vi möblerade om rummet lite, men sen var hon tvungen o sticka. Nu blev rummet iallafall mycket finare än vart det har varit innan! Kanske visar bilder senare men det är inte riktigt klart ännu. :) Åh! Påtal om en helt annan sak så måste jag se Vampire Diaries, har missat skitmånga avsnitt nu i rad och det är inte bra alltså.. Inte bra. Får väl sätta mig och kolla på det när jag har lite tid över!

Nu måste jag dammsuga och fixa mitt rum, men vi hörs! 
PUSS ♥

~har ingen bild och bjuda på, i'm sorry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0