Snart sommarlov

Gokväll på er. Whats up? Jag sitter här och chillar vid datorn med nymålade naglar haha, har inte målat naglarna på typ fem månader seriöst, haha! Lyssnar självklart på musik också (Eminem ft. Dido - Stan, lyssna!) och chattar med lite roligt folk. Iallafall, låt oss gå in till meningen med inlägget. Snart är det ju sommarlov, hur känns det för er? Helt ärligt känns det nästan lite läskigt för mig, asså.. Liksom helt nya rutiner. Skolan får ju dig i rutiner som är hälsosamma, vakna tidigt, äta lunch, lägga sig tidigt. Tänk om allting liksom fuckar sig och jag typ dygnar osv? Haha, sånt är jag lite rädd för... och tänk om man blir uttråkad? Missförstå mig inte nu, jag ÄLSKAR sommarlovet, men det har gått så himla fort i år. Snart kommer jg sitta där på en stol med massa barn omringa mig och är typ 50+. Tiden går så otroligt fort och man tänker inte på det men asså egentligen, det känns som om det var igår jag började i 6an. Men det var snart ett år sen.

Anyways, det jag försöker säga är ta vara på varenda sekund av ditt liv, gör det du känner för. Om du gillar en kille i skolan elller något, kolla på honom och le om du aldrig vågat det innan. För när du är äldre vill du väl kunna sitta där och titta tillbaka och vara nöjd över alla chanser och möjligheter du tog, ellerhur? Så ta VARENDA chans, skratta och le så mycket du kan. För tonåren kommer aldrig tillbaka igen. 

TAKE CARE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0