shihi

så helloouuu, låser up bloggen igen... haha. Iallafall, idag är det lördag, yeah. Vaknae nio, åt frukost och nu har jag precis ätit minilunch. Juste en annan konstig sak, varje månad när jag får min mens så blir jag obsessed medd ägg, äggröra, kokt ägg, mest stekt ägg.. Hahaha konstigt eller hur? Jajaj, idag ska ag en snabbis till  Nova med mamma, ska handla lite stuff :) Sen ska jag boka tid hos frisören i veckan :D Yeah, så då ska jag klippa mig + färga håret så dom i skolan får se mitt hår innan sommarlovet trots allt :) 

Om ni undrar så ska jag färga lite spräckligt, ljusbrunt/brunt med blonda slingor typ såhär ↓
{ild lånad från, sofiakarlberg!} 

Sen ska jag klippa lite uppklippt kanske gör ngt med luggen också, vi får se! Men gaaaaaash vad spännande hihihihihihi 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0