my heart is frozen it dont even beat, so expect no apologies

hellluuuuuuuu. har varit hemma ett tag men först nu tar jag tag i bloggen, yeah. Feels goood.  8) Nä skoja. OKEJ. Har båda bra och dåliga nyheter mina vänner. Vi börjar med dom dåliga.. Jag kan inte färga håret denna veckan, buuuuhuuu. För hon jag ska färga det hos har inga tider som passar denna veckan, men å andra sidan så får jag ju mer tid o tänka på hur  jag vill ha det! :D Och javet, mitt hår ser för jävligt ut just nu, utväxt och allt så jag och mamma har kommit fram till att tona mitt hår mörkare så jag ser vettig ut på skolavslutningen åtminstonde, heh. 

och sen the goood news! Jo.. jag har hittat min skolavslutnings-outfit! Yeeeeah, och jag avslöjar inget förutom att, det är ingen klänning, det är en byxdress, den är sjukt söt :D haha. Men ja, jag ska bara fixa hur mitt hår + smink ska vara på skolavslutningsdagen annars är allt klart. sköööönt.

men jaaaaaa, nu ska jag gå. POSSHEJ

juste en annan sak, har ni tänkt på att sommarlovet bara är 2 månader? asså jag har typ fram tills idag trott att det varade i typ 5 månader. skojar itne. Det är bara 8 veckor (!!!!!) Seriöst?? men det känns ju som typ ett år @_@ jaja nu är det fett spännande på dh så ska gååå hehe :D

pusshaj leverpastäJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0