Måndag

Hej dear blogreaders! Har nyss kommit hem ifrån Lovis! Vi hade väldans mysigt, men nu är jag PROPPMÄTT på Bueno och Riesen + mycket mer.. Mmm najs, haha. Hemma hos Lovis så läste jag lite ur Isbella Löwengrips bok ''Egoboost'' Den var skitbra! Föll in love with it, så ja, gissa vem som låna hem den? mehehehe. Så ikväll, en kopp jordgubbste + Egoboost + Mysfåtölj.. Låter som en härlig måndagskväll va? ;) 

Skoldagen var helt okej, måndagar är alltid sega och allmänt dryga, men man överlever dom ändå, right? :) Efter SO:n var det dock lite kaos, men det var bara roligt hahaha! Och juste.. Vet att jag inte uppdaterar så bra, men jag ska försöka o bli bättre med det, men det är svårt när man inte är hyper på o blogga haha! :) Men ska iallafall försöka klämma in minst 3 inlägg om dagen.. Får se hur det går..

Nu ska jag hoppa i myskläder och tvätta av mig sminket, wooh mysigt! ;) 
And fore som reason vill mitt SD kort till kameran inte samarbeta så det blir en googlebild -.-'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0