Lär känna mig (ska snart äta hehe, och har tråkgit sååå)

UTSEENDE
Hur lång är du? Ca 170 cm lång!
Ögonfärg? Mina är typ ljusljusljusblåa, eller ah, isblåa :)
Hårfärg? Ljusbrunt, men min nuvarande är dock mörkbrunt, men ska snart färga tillbaka!
Stil? mig själv hihihihi
Är du nöjd med ditt utseende? Nej, haha. Eller sådär. Okej. 
Är du mogen? Hoppas de

FRITID
Du har varit på läger? jadå, med klassen... Hahahah
Du kör handboll/basket? Nah 
Du kör fotboll/innebandy? nah
Du är ofta med kompisar? ...har inga. :/

DU TYCKER OM ATT…
Kramas? mysigt :3
Prata? ja, hhahaha. pratar 24/7
Sova? 4 ord: Jag älskar att sova.
Gå upp tidigt? Njaa, inte på skoldagar då går jag typ upp, kvart i 8. hahhaha
Lyssna på musik? åh, jag lever för musik!
Vara ensam? ja, är faktiskt lite ensamvarg av mig haha
Att vara kär? hahahahahahahha.. va denna frågan tvungen att komma?
Vara i skolan? Ibland
Kolla på film? ja!

HYGIEN
Hur ofta duschar du? Varje dag :) dock håret typ varannan dag
Använder du deo? nej duvet. -.- haha skoja, såklart
Brukar du borsta tänderna varje dag? japp
Använder du parfym? varje dag! (räknas vs bodysplash? hihi)

KÄRLEK
Är du kär? njaeuuaaaaaaajeeeee who cares
Har du sagt ”jag älskar dig” utan att mena det? Nej
Är du rädd för kärleken? Love is evol, spell it backwards and i'll show ya, nejmen det är väl svårt ibland.. eller något

BADGIRL/BADBOY
Har du rökt? Nej
Snusat? nej
Däckat? nej
Tycker du att det är coolt att supa? nej
Kysst en främling? nej
Har haft oskyddat sex? VIRGIN
Pussat en tjej? ja :O
Har du haft sex med mer än 20 Personer? aahhahaha usch, (still virgin)
Gråtit inför mer än 10 personer? jsa
Smygit ut? hahaha, smygit o smygit men en gång när jag hade gäster som jag verkligen inte ville träffa så hoppade jag ut genom fönstret... hehehe och rev ner en blomkruka :D
Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? nejjjj, har aldrig haft ett seriöst förhållande med ngn
Sovit bredvid någon av samma kön? Ja
Sovit brevid någon av motsatt kön? ja
Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den? jaaaaaaaaaa
Gråtit dig till sömns? Ja
Gråtit framför någon du älskar? Jaa
Vaknat av att du gråter? jaa
Skrikit ord som hora och slampa till någon? hahahhahahhaa ja :( 
Slagit någon på skoj? Jarååå
Blivit slagen på skoj? Japp
Varit på sol semester? Ye
Badat i havet? Varje sommar
Har haft snöbollskrig? Haha ja, slutar alltid lika illa och kallt
Inte sovit på en hel natt? Hehe ja
Varit på sjukhuset? aa
Sovit i över 12 timmar? aaaaaaa
Sett en film mer än 10 ggr? aaaaaaaa
Varit ute en hel natt? naj
Bråkat med en vän? jjjjjä

DU FÖREDRAR
Cola/Fanta? COKE!
Tv/Data? TV
Blå/Rosa? ROSA 

FRÅGOR
Vad tycker du om kärlek? vem bryr sig? ;-)
När kramade du någon sist? hm idag
Saknar du någon speciell person? ja
Har du svårt för att bli kär? njaaauuuuu

Är du singel? mmmmmmm
När fick du senast en komplimang? Today

HAR DU NÅGONSIN…
Varit medvetslös: ja, eller jag fick typ ett anfall en gång.. fast då är man väl inte medvetslös? O.o
Gjort något riktigt dumt: Nja
Gjort något du verkligen ångrar: nej
Varit nykter på någon nyårsafton: ja
Åkt ambulans: nej haha
Gjort nåt olagligt: ja, för asså bara genom o cykla utan hjälm för min del har jag gjort ngt olagligt så duuuh
Skämts över dina föräldrar: nej
Sagt jag älskar dig och menat det: ja
Tagit droger: Big no 
Vilka kläder sover du i: trosor + tshirt (slapp och stor kbry)
Vad hatar du verkligen: falska människor + drama queens + attention whores + djurplågare + folk som dömer ens familj.
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: njaaaaaaaaaaaaa
Är du ensam nu: ja, fast har oreokakor, marabou, läsk + skitbra musik. så älskar de!
Vill du gifta dig: Ja
Vill du ha barn: ja,

SENASTE PERSONEN SOM…
Sov i din säng: hm, minns ej, helle kanske?
Såg dig gråta: Jehona (idag)
Fick dig att gråta: dedu
Smsade dig senast: jehonisponis
Kramade dig: jehoun

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR JAG
Gråtit: ja
Kramat någon: Ja
Pussat någon: Nej
Köpt någonting: Ja
Sjungit: Ja
Saknat någon: Ja

HAR JAG?
Digitalkamera: Mmm
Telefon på rummet: Ne
Egen dator: Ja
Könssjukdom: nej
Bra kompisar: jaaa
Tar du receptbelagda mediciner: naj
Tumblr_m51xbbhicb1rx67wto1_400_large

7160378567_1e9ec73607_large

Tumblr_m57jrmjqbg1r96yjqo1_500_large

579485_423254201048465_1345865744_n_large

Peace ♥


Kommentarer
Postat av: Helle

Jooo du har kompisar jag lixom du kan alltid messa mig om de e nåt och jag messar du men inled svarar du inte men de gör inget vickar alltid kul typ gta så flabbar vi ihjäl jag älskar bär vi skrattar tsm jag vet att du inte mår bra på sistone men jag finns här komikhåg det <333 vill träffas mkt på sommarlovet och sånt det blir kul Hahha hoppas du oxå tkr det But dont call me unfriend Ever again!!

2012-06-08 @ 09:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0