hey there

hellu. har nyss kommit hem, varit busy enda sen jag vaknat idag, utnyttjat dagen till fullo yeah! ^^ iallafall, imorse gick jag till Klara, chillade lite, hoppade studsmatta osv, sen stack vi till källby, badade och solade, är btw röd som en räka men imorgon går det över till brunt antagligen, hoppas det.. aja haha! sen gick vi hem till henne, vänta på hennes föräldrar som gjorde mat sen åt vi grillat! yum. efter det stack jag och Klara til kg-netto och köpte marshmallows och grillade det, blev fett kletig i håret höhö. sen hoppa vi i biknin igen o spruta ner varandra med iskallt vatten, and now im hereeeeee. tired as äj pig. lite hungrig också, ska kanske äta något we'll seeee, annars ska jag göra det jag älskar, bädda ner mig med datorn och kolla på desperate housewives ♥♥♥♥♥♥♥ är svintrött! imon är det midsommar, ska ut till svedala, till gudmor och hennes familj + massaaaa andra. sover där också så vet ej hur uppdateringn blir but anywayssssssss...

ha de bra! ;*


Kommentarer
Postat av: Liaraaa

MIN NYA BLOGG! LIARAS.BLOGG.SE

2012-06-24 @ 17:17:02
URL: http://liaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0