hemma {ska snart till skolan}

hehehe, godmorgon! Är fortfarande hemma, har sovmorgon till 10.15 idag, så sjukt nice :D Gick upp typ halv nio och nu sitter jag bara och chillar, ska snart göra mig iordning! :) idag äree ju fredag, ännu mera najs! Har inga planer för idag annars, ska typ bara chilla, kolla film, och äta en massa gottiiii :D igår fick jag också reda på resultatet av mitt NP eng resultat, blev nöjd, fick 81/86! Så det var ju skönt, men nu märker ni att jag nt har något att skriva, eller har jag fel? så vi hörs 

PUUUUUUUUUSSSSSS
Jestes-tym-czego-sluchasz-43048490_large
ni får lite bra låtar också, så snäll är jag :D

låtarna är från Eminem, haha.. har lyssnat på honm sen jag var 8 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0