Hehe

Hjehejehejeje, dagen har varit cäpä bra! Hahaa var riktigt kul på Tosselilla asså ;) är fedestolt över mig själv som våågade åka Extreme Fly, haha fyfan så läskig den var! Asså ni anar inte. Jajaja, berättar mer om den sen.. iaf dagen började med att vi tog bussen till Simrishamn typ klockan nio, så vi var framme på Tosselilla typ 10! Iallafall. först började vi med att åka Mad Mouse, haha den var fakiskt fet ;D sen direkt efter dde va jag helt peppad så jag ba: Nu kör vi extreme fly Jehon!!!! hon ba: Så du vågar nu? jag: nejnejnej, men kommer ångra mig annars, så då sprang vi dit, satte oss och fyfan, SÅ SJUKT LÄSKIG den var, hahaha helt sick, trodde jag skulle svimma av pirret i magen, ohmy...jaja, mådde iaf inte alls illa av den vilket var bra för trodde de haha! men fick värsta adrenalinkicken och typ darrade i en halvtimme efteråt ^^ sen åkte vi typ allting annat och efter det gick vi till vattenlandet, det var ganska kallt så det var inte så kul men najs var de endå. Donutsringarna var bäst haha <3 sen så rutschkanan som var 170 m lång, va långsam men jag och jehona + lovis drog ner brallorna vettu ;) HAHA, men man får skitsnabb fart! :(:(:(:( 

ajajajaja, måste duscha nu, imon skolavslutning =TAGGAD yes! Pussspusss <3<3

^extreme fly, god så läskig! 

donutringarna, haha var skitkul :D

mad mouse, hahah!
Sen vattenbanan hittar jag ingen bild på, men ska gå nu 
pusshej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0