Fredag :D

Förlåt för sämst update haha, men har verkligen varit bizzy fram tills nu! Ska strax äta men whatever hinner slänga in ett inlägg :) Fredagen var kinda lame in da school, har verkligen jobbiga ämnen.. Dessutom var morgonen den värsta ever haha. Försov mig, hittade inte något bekvämt att ha på mig och kom försent PLUS att sen fick jag veta att jag inte behövt stressa för läraren var ändå sjukt försenad och vi hade liksom ingen ''planerad'' lektion.. urgh, och som om det inte räcker med det så har jag även tappat bort min mobil! Nice huh? Nja.. Men mobilen ska vara här hemma någonstans...

Iallafall, efter skolan drog Tiffu hem till mig, sminkade henne och fixade hennes hår, (hoppas du blev nöjd hjärtat!) och snackade en massa, alltid najs hehe! Nu ikv åkte jag iväg och handlade med pappa, så ikv blir det marabou + godis + läsk + en massa fredagsmys! Alltid bra :) Ska dessutom boka tid hos frisören i helgen, JEEJ! 

Puss, bloggar mer sen ♥♥

Bjuder på en härlig Paris-eiffel tornet-bild jag tagit förra sommaren, åååh.. ta mig tillbaka! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0