FINALLÄJ

Hejhejehejhejehej, har nyss kommit hem och är helt SLUT. wäääääää, så trött... Har ett skitstort prov imorgon :/ Jaja får väl plugga idag! Har iaf varit runt i typ hela Malmö letat jeans + bikini + avslutningsklänning, allting avstryket från min lista förutom den jävla klänningen! Jaja, får se vad det blir. Men har iaf köpt nya jeans plus en skitsnygg bikini, är helt kär, den passar PERFEKT och är riktigt snygg :D Jeansen också, skiiiitsköna! Och något annat roligt, egentligen skulle bikinin + jeansen bli typ 500-600? Men det blev bara 270 kr haha! Köpte det på bikbok och dom hade 50% rea på varenda produkt typ, bara idag! Så om ni vill ha ngt därifrån gå dit nunununu för det gäller endast idag!

hehe, nu ska jag byta om, gå på toa och sen plugga och kolla dh, 

Ps. Jehona, utan dig skulle jag inte klara skolan, så tack för att du finns där och stöttr mig i allt jag går igenom, du är inget annat än G U L D V Ä R D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0