confidence

Något som är otroligt viktigt för att kunna må bra är att ha självförtroende, jag har väldigt dåligt självförtroende (som jag tror mina närmaste vänner förstått) och tycker typ inte om någonting som har med mig att göra. Jag jämför mig med hur andra ser ut och kan ligga och kolla på snygga tjejer på google och vara ur avundsjuk som helst. Ganska elakt mot mig själv i know.. För några dagar sen kollade jag på denna videon på youtube (↓) och sen dess har jag faktiskt mått bättre, så kolla på den videon och inse att du är vacker!



Kommentarer
Postat av: Nathalie - FOTO&DESIGN

SV. Hehe, det hade kanske varit bra om du sagt till tidigare!

Men ja, något kan vi nog ordna. Skicka ett mejl!

2012-06-03 @ 10:55:49
URL: http://torpenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0